Sa identifici și sa evaluezi critic problemele de marketing in diverse medii, utilizand tehnici, concepte si modele de marketing.
Sa evaluezi relevanta si oportunitatile prezentate de problemele de marketing in orice scenariu dat.
Sa identifici și sa evaluezi diferitele opțiuni disponibile in limitele constrangerilor date și sa aplici strategii competitive de poziționare.
Sa formulezi si sa prezinti o strategie competitiva, creativa, orientata spre client si in orice context, luand in calcul decizii de investiții relevante, aspecte de control adecvate și planuri de urgenta.
Sa demonstrezi ca intelegi directia si managementului activitatilor de marketing, ca parte a strategiei de
business, luand în considerare procesele de marketing, resursele, piata și viziunea companiei.
Sa promovezi si sa facilitezi adoptarea si mentinerea unei piete puternice si a unei orientari catre clienți cu metrici masurabili.
Vei afla prin ce se diferentiaza marketingul
strategic de cel
operational, cum sa te pozitionezi fata
de competitie,
fata de piata, de consumatori, de intregul mediu ambiant, luand in considerare misiunea si viziunea businessului tau dar si capabilitatile acestuia.
Este bine sa fii constient de aceste informatii, pentru a putea trece la o
abordare mai bine
integrata, sa iti poti stabili obiective masurabile, un
mix de marketing adaptat situatiei businessului tau,
KPI pe care
sa ii monitorizezi si modalitatile de evaluare si
control.
- Formator: Onea Mihaela
Cursul isi propune sa iti ofere raspunsuri la principalele intrebari atunci cand iti deschizi o afacere.
Sa presupunem ca doresti sa incepi o mica afacere.
Ai suficiente abilitati si bani pentru a-i da drumul, dar cum vor ajunge clientii sa afle despre afacerea ta?
Daca oamenii nu stiu nimic despre business-ul tau, cine va cumpara de la tine?
Poti sa iti dai seama ce ar trebui sa faci pentru ca oamenii sa constientizeze ca existi?
De fapt, atunci cand calitatea produselor si serviciilor companiei tale este buna, poti atrage unii oameni. Dar trebuie sa iei masuri in mod continuu pentru a face oameni constienti de locatia afacerii tale, de calitatea si varietatea produselor disponibile, astfel incat sa poti obtine clienti in mod regulat.
Fiecare om de afaceri se implica in aceasta activitate de constientizare a oamenilor despre produsele si serviciile pentru a-si creste vanzarile.
Te invit sa afli mai multe despre aceasta activitate, parcurgand acest curs.
- Formator: Onea Mihaela





