Cursuri disponibile

Programul de training isi propune o incursiune in cunoasterea programului Excel, a functiilor de baza, detalierea formatarilor de baza si printarea. De asemenea, trateaza transformarea tabelelor in grafice si in pivoti, oferind exemple edificatoare legate de importanta acestora si cum putem transforma un simplu table in tr-un instrument modern de printat sau prezentat echipelor.



Obiective program training Profil Finante pentru Afaceri – Credite pe intelesul tuturor

 

 

Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in procesul de rezolvare a problemelor, o metodologie pe care cursantii sa o urmeze pas cu pas. 

Vom defini ce trebuie sa faca in fiecare pas important al procesului de creditare.

Agenda program:

Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute in procesul de definire al conceptelor legate de credite








1.Rolul managementului financiar
Management financiar – principalele “arii de gestiune si control
Obiectivele managementului financiar







2.Bilantul contabil
Interpretarea corecta a bilantului contabil
Structura bilantului contabil
Bilant contabil robust – lichiditatea si gradul de indatorare
3.Capitalul de lucru
Capitalul de lucru – considerente generale
Capitalul de lucru negativ si reechilibrarea bilantului
Cum sa imbunatatim capitalul de lucru?
4.Profitabilitatea
Profitabilitatea si analiza Contului de Profit si Pierdere
Profitul contabil monetar
5.Fluxul de numerar operational & Bugetul “MASTER” 
Fluxul de numerar operational (cash-flow operationl - CFO)
Cash-ul operational si investitiile
6.Managementul riscurilor financiare
Surse generatoare de riscuri financiare
Cum sa controlam si sa prevenim riscurile financiare?


Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in procesul de intelegere a documentatiei necesare in afaceri, ce trebuie sa faca in fiecare pas important al procesului de documentare a afacerii.

Agenda program:

Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute in procesul de definire al conceptelor legate de documentatia afacerilor.




Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in procesul de intelgere si aplicare a conceptelor de baza in ceea ce priveste managementul si leadershipul, o metodologie pe care cursantii sa o urmeze pas cu pas. 

Vom defini ce trebuie sa faca in fiecare pas important al procesului de definire concepte management si leadership.

Agenda program:

Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute in procesul de invatare.




Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in ceea ce priveste procesul de mentorat si coaching, o  metodologie pe care cursantii sa o urmeze pas cu pas. 

Ne vom uita la cele doua procese din perspectiva rolurile si responsabilitatilor fiecarei parti implicate.

Agenda program:

Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor o serie de instrumente care sa ii ajute in procesul de constructie al carierei lor.




Sa identifici și sa evaluezi critic problemele de marketing in diverse medii, utilizand  tehnici, concepte si modele de marketing.


Sa evaluezi relevanta si oportunitatile prezentate de problemele de marketing in orice scenariu dat.


Sa identifici și sa evaluezi diferitele opțiuni disponibile in limitele constrangerilor date și sa aplici strategii competitive de poziționare.

Sa formulezi si sa prezinti o strategie competitiva, creativa, orientata spre client si in orice context, luand in calcul decizii de investiții relevante, aspecte de control adecvate și planuri de urgenta.


Sa demonstrezi ca intelegi directia si managementului activitatilor de marketing, ca parte a strategiei de business, luand în considerare  procesele de marketing, resursele, piata și viziunea companiei.


Sa promovezi si sa facilitezi adoptarea si mentinerea unei piete puternice si a unei orientari catre clienți cu metrici masurabili.

Vei afla prin ce se diferentiaza marketingul strategic de cel operational, cum sa te pozitionezi fata de competitie, fata de piata, de consumatori, de intregul mediu ambiant, luand in considerare misiunea si viziunea businessului tau dar si capabilitatile acestuia. Este bine sa fii constient de aceste informatii, pentru a putea trece la o abordare mai bine integrata, sa iti poti stabili obiective masurabile, un mix de marketing adaptat situatiei businessului tau, KPI pe care sa ii monitorizezi si modalitatile de evaluare si control.



Cursul isi propune sa iti ofere raspunsuri la principalele intrebari atunci cand iti deschizi o afacere.

Sa presupunem ca doresti sa incepi o mica afacere.

Ai suficiente abilitati si bani pentru a-i da drumul, dar cum vor ajunge clientii sa afle despre afacerea ta?

Daca oamenii nu stiu nimic despre business-ul tau, cine va cumpara de la tine?

Poti sa iti dai seama ce ar trebui sa faci pentru ca oamenii sa constientizeze ca existi?

De fapt, atunci cand calitatea produselor si serviciilor companiei tale este buna, poti atrage unii oameni. Dar trebuie sa iei masuri in mod continuu pentru a face oameni constienti de locatia afacerii tale, de calitatea si varietatea produselor disponibile, astfel incat sa poti obtine clienti in mod regulat.

Fiecare om de afaceri se implica in aceasta activitate de constientizare a oamenilor despre produsele si serviciile pentru a-si creste vanzarile.

Te invit sa afli mai multe despre aceasta activitate, parcurgand acest curs.




Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in procesul de management al vanzarilor de tip remote, o metodologie pe care cursantii sa o urmeze pas cu pas. 

Vom defini ce trebuie sa faca in fiecare pas important al procesului de design al unui produs.

Agenda program:

Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute in procesul de definire al conceptelor legate de Managementul vanzarilor de tip remote



Obiectivul acestui program de training este de a înțelege mai bine specificul conceptului de Comunicare asertiva:  care sunt definițiile date acestui tip specific de comunicare, ce este auto-controlul si la ce servește, care sunt pașii de parcurs pentru a ajunge sa avem un stil de comunicare asertiv, ce tehnici pot fi folosite pentru comunicarea asertiva, ce implica ascultarea activa si care sunt beneficiile comunicarii asertive.

Agenda program:



Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in procesul de intelgere si aplicare a conceptelor de baza in ceea ce priveste engleza de afaceri, cu exemple practice din zona de negocieri si vanzari.

Vom defini ce trebuie sa faca in fiecare pas important unui proces de vanzare sau negociere ce trebuiesc purtate in limba engleza.

Agenda program:

Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute in procesul de invatare.



Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in procesul de intelgere si aplicare a conceptelor de baza in ceea ce priveste engleza de afaceri, cu exemple practice din zona de negocieri si vanzari.

Vom defini ce trebuie sa faca in fiecare pas important unui proces de vanzare sau comunicare de afaceri ce trebuiesc purtate in limba engleza.

Agenda program:

Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute in procesul de invatare.



Obiectivul acestui program de training este de a înțelege mai bine specificul conceptului de Strategii de invatare:  care este specificul invatarii la adulti, care sunt stilurile mari de invatare, ce este specific curbei invatarii si curbei uitarii. Materialul propune de asemenea si mai multe tehnici pentru imbunatatirea memorarii, prezinta tipurile de memorie si modalitati de a mentine memoria antrenata pentru cat mai mult timp.



Obiectivul acestui program de training este de a intelege mai bine specificul conceptului de Responsabilitatea sociala, cele mai des adoptate modele de responsabilitate sociala, campaniile de CSR sustinute de UE, cu ce beneficii vin campaniile de CSR, atat pentru companie, cat si pentru angajati si prezentarea unor campanii celebre.

Agenda program:



Cuprins

 

  1. Ce înseamnă stresul
  2. Tipuri de stres
  3. Modalități folosite, dar care nu funcționează
  4. Elemente de prevenție
  5. Cum gestionezi stresul când apare
  6. Concluzii și recomandări suplimentare

 

  


Definiția stresului

 

Există foarte multe cercetări pe subiectul stresului, fiecare aduce câteva în plus față de celelalte. Primul psiholog care a început cercetările pe această temă a fost Hans Selye.

 

Multe dintre cercetări chiar se contrazic, deoarece fiecare școală de psihologie are propria abordare.

 

Ca o concluzie generală, toți cercetătorii sunt de acord că stresul are efecte nocive asupra noastră.

 

 

Efectele stresului asupra ființei umane

 

Stresul este o reacție emoțională la factori pe care într-o formă sau alta creierul nostru emoțional îi consideră „amenințare”.

 

Asta generează în tot corpul nostru apoi o reacție de genul„luptă sau fugi”.

 

Imaginează-ți starea în care este un alergător de performanță înainte de start, așteptând sunetul pistolului care dă startul.

Tensiunea aceea, atât emoțională cât și fizică, seamănă cu starea în care intrăm de la efectul stresului.

 

Cortizolul, hormonul care este cunoscut ca „hormonul stresului” are timpul de resorbție de câteva ore. Ceea ce face stresul să fie unul dintre cele mai nocive efecte asupra noastră, punând în pericol, deoarece oprește sistemul imunitar pe această perioadă, reduce sau chiar oprește procesele de asimilare, procesele de regenerare în corp.


Cuprins

 

●     Ce este autogestionarea și de ce avem nevoie de ea

●     Ce înseamnă procesul de maturizare din perspectiva inteligenței emoționale

●     Cum gestionăm procesul de maturizare

●     Mesajele și funcțiile stărilor, reacțiilor pe care le avem

●     Metodele care te ajută în autogestionare

●     Model de autocoaching pentru autogestionare eficientă

 

Ce este autogestionarea și de ce avem nevoie de ea

 

Multă lume confundă autogestionarea cu autocontrolul. Totuși, există o diferență mare între cele două.

 

Autocontrolul este procesul prin care gestionezi o reacție, o emoție, un comportament care apare de la nivel instinctual, reactiv.

 

Autogestionarea înseamnă procesul prin care îți modelezi comportamentele și felul tău de a fi, ca să se potrivească cel mai bine în context, astfel încât să obții rezultatele pe care ți le dorești, atât legat de obiectivele tale, cât și legat de relațiile tale.





Vrei să înveți să folosești un CMS stabil și sigur pentru a construi website-uri care vor satisface cele mai exigente nevoi ale momentului? Fără a cunoaște un limbaj de programare, poți prelua controlul proiectelor tale învățând să folosești un Content Management System de încredere, stabil, foarte flexibil și performant.